FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Z racji często powtarzających się pytań odnośnie pracy naszej firmy oraz o organizację szkoleń lub zagadnienia związane z prowadzeniem dokumentacji założyliśmy dział FAQ, gdzie znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wątpliwości. Jeśli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na nurtujące Was pytanie - zapraszamy do kontaktu z naszą firmą, a na pewno jak najszybciej udzielimy odpowiedzi.




Ile kosztuje zorganizowanie szkolenia przez firmę EL-SPEKTRUM?
Firma EL-SPEKTRUM oferuje szeroki wachlarz usług szkoleniowych w różnych opcjach z możliwością dopasowania programu szkolenia do indywidualnych potrzeb klienta. W związku z tym, cena zorganizowania szkolenia zależy od wielu czynników, takich jak np. czy jest to szkolenie otwarte czy zamknięte, ilość uczestników, miejsce szkolenia itp. Jesteśmy jednak świadomi, że cena odgrywa dużą rolę podczas wyboru firmy szkoleniowej, z tego względu zamieściliśmy na naszej stronie przykładowy cennik naszych usług. Nasze ceny są bardzo konkurencyjne a dodatkowo zawsze istnieje możliwość negocjacji. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem szkoleń.



Ile kosztuje prowadzenie dokumentacji przez firmę EL-SPEKTRUM?
Usługa prowadzenia dokumentacji na zasadzie stałej współpracy bądź jednorazowe opracowanie projektu dokumentacji w każdym przypadku wymaga indywidualnych ustaleń z klientem. Dlatego też nie jesteśmy w stanie zaproponować stałej ceny powyższych usług. Nie mniej jednak zapraszamy do zapoznania się z naszym orientacyjnym cennikiem prowadzenia dokumentacji.



Jak wygląda płatność?
W przypadku płatności za szkolenia w dniu szkolenia zostanie dostarczona faktura z terminem płatności wynoszącym 7 dni. Istnieje możliwość wystawienia faktury proforma. W przypadku płatności za usługi prowadzenia dokumentacji firmowej ustalamy warunki indywidualnie z klientem.



Co obejmuje cena za szkolenie?
Cena za szkolenie obejmuje koszt uczestnictwa, materiały szkoleniowe, serwis kawowy oraz przekąskę.



Jak wygląda zgłoszenie na szkolenie?
Prosimy o dokonywanie zgłoszeń do 5 dni przed terminem szkolenia. Nasze dane kontaktowe znajdują się tutaj.



Co w przypadku odwołania/przeniesienia szkolenia na inny termin?
Z przyczyn obiektywnych szkolenie może zostać odwołane lub przeniesione na inny termin. Najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem szkolenia zgłoszeni uczestnicy będą o tym fakcie poinformowani.



Czy po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują jakiś dokument potwierdzający udział w szkoleniu?
Każdy uczestnik szkolenia uzyskuje specjalny certyfikat potwierdzający uczestnictwo w danym kursie.



Czy istnieje możliwość rezygnacji ze szkolenia?
Tak, należy jednak poinformować nas o rezygnacji nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia.